آئندہ شائع کی جانے والی تحریریں

- کمپیوٹر کی ہارڈ ڈرائیو کے اسپیس کو کس طرح بہتر انداز میں استعمال کریں؟
- ٹورینٹ کیا ہے؟
- بلاگر میں مکمل اردو بلاگ بنانا سیکھیں۔ تمام ضروری معلومات شیئر کی جائیں گی۔

جمعرات, جنوری 22, 2015

پاکستان معاشرہ اور جسمانی ورزش

وہ شخص صدر بنائے جانے کے لائق نہیں جس کی توند باہر ہو، کیوں کہ جو اپنی صحت کا خیال نہیں رکھتا وہ ملک کی سلامتی کا کیا خیال کھے گا۔اس نے بتایا “یہ یورپین عوام کی رائے ہے، جس کا اظہار وہ الیکشن کےد نوں میں اس صدر کے بارے میں کرتے ہیں جو بے ہنگم جسم کے ساتھ صدارتی امید وار ہو۔ اس سے ان کے ہاں جسمانی ریاضت کی اہمیت کا اندازہ ہوتا ہے۔

وہ یمن کا تھا، اس کے پاس ماسٹر کی ڈگری تھی، اب دارالعلوم کراچی میں علومِ شرعیہ کی تعلیم حاصل کرنا چا ہتا تھا، میری اس سے ملاقات فون پر طے ہوئی تھی، وہ رسمی گفتگو کا قائل نہیں تھا اس لئے اس نے بات آگے بڑھائی۔

تم اپنے ملک کے لوگوں کو دیکھو ، وہ اپنی صحت کا کتنا خیال رکھتے ہیں؟صبح سویرے پارک میں ورزش کرنے والوں کی تعداد کتنی ہے؟>

کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ ملک میں مہلک امراض سے مرنے والوں کی تعداد میں ایسے لوگ کیوں زیادہ ہیں جو طبقہ اشرافیہ سے تعلق رکھتے ہوں، غریب اور خصوصاً مزدور طبقے کی شرح اس میں کم کیوں ہے؟ کیا اس کی یہ وجہ نہیں کہ انہیں زیادہ ریاضت کرنی پڑتی ہے؟

کتنے لوگ ایسے ہیں جو یہ سوچتے ہیں کہ ان کی سانس چند قدم چل کر کیوں پھول

جاتی ہے؟ ملک میں موٹر سائیکلز کی فروخت کی شرح اتنی زیادہ کیوں ہے؟

پھر اس نے اپنے موبائل کے کچھ بٹن دبائے، اور اسکرین میرے سامنے کردی، وہ

مجھے فٹنس ماسٹر کی ایک ویڈیو دکھانا چاہتا تھا، وہ کہہ رہا تھا کہ “ورزش کے دوران رکاوٹوں کو پھلانگنے سے انسان اس قابل ہوجاتا ہے کہ وہ انسانی زندگی میں پیش آنے والی معنوی رکاوٹوں کو پھاند سکے، ورزش نہ کرنے والا انسان وقت سے پہلے بوڑھا ہوجاتا ہے۔”

اس نے موبائل لے لیا، میں سرجھکائے پائوں کی انگلیاں گن رہا تھا، شاید یہ

میری شرمندگی کی ایک علامت تھا۔ اس نے میری خاموشی بھانپ لی اور بات آگے بڑھائی۔

کوئی ہے جو مجھ یورپین چہروں پر موجود تازگی کی وجہ بتاسکے، کیا کوئی ہے جو یہ بتائے کہ (عموماً) گوروں کے چہروں پر دانے کیوں نہیں ہوتے، مغربی بوڑھے 60 کے پیٹے میں کمر درد کی شکایت کیوں نہیں کرتے؟

اس نے بات جاری رکھی، تم نے سنا ہوگا وہ مشہور انگریزی مقولہ:” کہ ایک صحت مند جسم کے اندر ہی ایک صحت مند دماغ ہوتا ہے۔” اب آپ بتاؤ کہ اس ارض پاک کے کتنے سیاستدان ایسے ہیں جو ڈول ڈیل سے صحتمند دماغ کے مالک لگتے ہیں؟ان کے بڑھےہوئے پیٹ کس بات کی گواہی دیتے ہیں؟ کتنے ایسے ڈاکٹرز ہیں جو صبح صبح چہل قدمی کرتے ہیں؟ ہمارے محترم جناب صدر صاحب کا کتنا وقت روزانہ ورزش گھر (جم) میں گزرتا ہے؟ کیا ابھی تک ایسی رپورٹ آئی ہے کہ ڈاکٹر صاحب نے کولڈ ڈرنکس پینے سے صرف اس لئے انکار کردیا کہ اس میں موجود گیس انسانی جسم کے لئے زہر قاتل ہے؟

وہ خاموش ہوا، وہ مجھے تولنا چاہتا تھا۔ لیکن میرے لئے اتنا سبق کافی تھا، کیوں کہ تھوڑا سبق یاد کرنے اور عمل کرنے میں آسان ہوتا ہے۔ میں نے رخصت چاہی کیوں کہ اندھیرا چھارہا تھا، اور مجھے ریاضت کی چیزیں خریدکر اگلی صبح ریاضت بھی کرنی تھی۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

اپنا تبصرہ یہاں تحریر کیجیے۔